مزرعه من

قدم به قدم تا ساخت مزرعه دلخواه خودم

مزرعه من

قدم به قدم تا ساخت مزرعه دلخواه خودم

امیدوارم مطالبی که میزارم بدرد حداق یه نفر بخوره و یه نفر انگیزه کار پیدا کنه

آخرین مطالب

قدم دوم

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۵ ق.ظ
امروز طرح توجیهیه اول بدستم رسید و قرار بر این شد که بعد مطالعه کامل و بررسی صحت اعداد ارقام یه جلسه ای کوتاه برای قسمت هایی که متوجه نشدم بزاریم تا بقولی شیرفهم بشم و بعد بفرستم برای معین منطقه گه وقتی تایید بشه میریم برای ارسالش به مقام بالاتر که اون میشه خان اخر گرفتن وام 
حالا من نمیخوام به اونجاش فکر کنم فعلا فقط باید دقیق مطالعه کنم تا درک کنم و اگه ایرادی داشت بگیرم
به امید پیشرفت برای همه مردم کشورم
  • محمد صبوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی